Szybki kontakt
Aleksandra Świąder
Aleksandra Świąder
Profesjonalny stylista ubioru
Organizator imprez ze specjalnością
Konsultant Ślubny
Brafitterka

Tel. 796 133 216
e-mail: info.lexadesign@gmail.com

Blog

Spotkaj się online ze stylistką

W trakcie trwania pandemii nasze życie stanęło na głowie. Wiele firm przeniosło swoje serwisy do Internetu, aby móc dalej prowadzić działalność gospodarczą. Ja również zdecydowałam się na ten krok, dzięki czemu zwiększył się zasięg świadczenia moich usług, bo, jak dobrze wiemy, Internet nie zna ograniczeń terytorialnych.

Co ciekawe usługi wizerunkowe online aktualnie również bardzo dobrze się rozwijają i na przestrzeni tych kilku lat od początku pandemii mogę powiedzieć, że świadczę ich prawie tak dużo jak w wersji stacjonarnej

A naprawdę warto zrobić „coś dla siebie”, budując wizerunek potrzebny w pracy czy w codziennym życiu i przy okazji poprawić sobie nastrój i sposób patrzenia na siebie. W dzisiejszym wpisie chcę przedstawić ci moje sposoby wykonywania usług osobistej stylistki w wersji online.

Analiza kolorystyczna

Wykonując tę usługę online, proszę na wstępie o wypełnienie krótkiej ankiety:

Ankieta do analizy kolorystycznej online

Zawarte są w niej pytania, które zazwyczaj zadaję klientom w czasie analizy kolorystycznej wykonywanej stacjonarnie. Oprócz tego proszę o przesłanie mi dobrej jakości zdjęcia twarzy (u kobiet bez makijażu). Nakładam na nie ramy kolorystyczne i zapisuję jako grafiki. Po nałożeniu ram kolorystycznych kontaktuję się telefonicznie z klientem lub klientką. Po kolei omawiamy zdjęcie w każdej ramie i w ten sposób ustalamy typ urody.

Ramy kolorystyczne dzielą się na te z tonacjami kolorystycznymi (Jasna, Ciemna, Ciepła, Chłodna, Czysta, Zgaszona) oraz z typami urody. Każda tonacja zawiera w sobie 2 typy kolorystyczne (Jasna Wiosna, Jasne Lato, Ciemna Jesień, Ciemna Zima, Ciepła Wiosna, Ciepła Jesień, Chłodne Lato, Chłodna Zima, Czysta Wiosna, Czysta Zima, Zgaszone Lato, Zgaszona Jesień). Szerzej na ten temat pisze w artykule o siostrzanych typach urody. W trakcie analizy najpierw oceniamy jak komponują się z twarzą tonacje, a po wyeliminowaniu tych niekorzystnych dopiero ustalamy konkretny typ urody z tonacji harmonizującej z twarzą.

Po wykonaniu analizy klient lub klientka, podobnie jak po analizie stacjonarnej, otrzymuje paletę barw odpowiednią dla swojego typu urody oraz garść porad.

Analiza sylwetki

Podobnie jak w przypadku analizy kolorystycznej proszę o wypełnienie ankiety dostępnej pod linkiem:

Ankieta do analizy sylwetki online

oraz przesłanie zdjęcia sylwetki w przylegającej koszulce oraz dżinsach lub legginsach. W trakcie wykonywania analizy stacjonarnie sama zdejmuję pomiary miarką krawiecką – w ramach analizy online klientka lub klient robi to we własnym zakresie, a wyniki umieszcza w ankiecie. Przy samodzielnym wykonywaniu pomiarów warto skorzystać z pomocy któregoś z domowników – będą one wtedy dokładniejsze.

Po otrzymaniu materiałów wspólnie je analizujemy i określamy typ sylwetki. Jako wynik analizy klienci otrzymują zbiór fasonów odpowiednich dla danej sylwetki w formie dokumentu PDF lub JPG oraz poradę, jak zaprojektować swoją „szafę”.

Przegląd szafy

Usługę tę można wykonać w dwojaki sposób:

  • za pomocą komunikatora z kamerą (WatsApp, Skype, Google Meet) łączę się z klientami, a oni pokazują mi zasoby swojej szafy,
  • klienci wykonują zdjęcia swojej garderoby, a ja na ich podstawie tworzę gotowe zestawy.

Każdy sposób jest dobry i zależy wyłącznie od potrzeb zainteresowanych. W wyniku takiego przeglądu szafy zrobimy w niej również porządek. Pozostaje jedynie kwestia silnej woli w związku z rozstaniem z rzeczami, których z różnych powodów już się nie nosi, a żal je wyrzucić.

Usługę również można zamówić za pomocą ankiety:

Ankieta do przeglądu szafy

 

Zakupy ze stylistką

Więle osób robi zakupy w sieci. Czy można zatem wybrać się na zakupy ze stylistką online? Jak najbardziej. Usługę taką można przeprowadzić na różne sposoby:

  1. Łączymy się za pomocą komunikatora z kamerą (WatsApp, Skype, Google Meet) i na bieżąco oceniam przymiarki.
  2. Klient/ka robi zdjęcia w outfitach, przesyła je na komunikatorze, a ja wydaję opinię.
  3. Robimy razem zakupy w sieci, a po dostarczeniu paczki sprawdzamy dopasowanie strojów, wykorzystując sposób pierwszy lub drugi.

Podobnie jak w przypadku przeglądu szafy usługę zamawiamy za pomocą ankiety:

Ankieta do zakupów ze stylistką ONLINE

W czasie zakupów online, podobnie jak w sklepie stacjonarnym, bezwzględnie dbam o komfort i poczucie bezpieczeństwa klientów.

Jeżeli chcesz skorzystać z moich usług, a nie możesz zrobić tego stacjonarnie, skontaktuj się ze mną. Zrobimy to tak samo profesjonalnie jak przy realnym spotkaniu i będziemy się przy tym świetnie bawić.

Do zobaczenia 🙂

Czy wiesz, że…
…online można od podstaw zbudować wizerunek osobisty i biznesowy, a także przygotować stylizację do sesji zdjęciowej?

 

No Comments

Post a Comment